Klantenservice | Customer Service

(English version below)

Waar kunnen wij je mee helpen?

Wij staan altijd voor je klaar & doen ons best je zo goed en snel mogelijk te helpen.

Heb je vragen, stuur ons dan een mailtje naar info@bohemiastore.nl of vul ons contactformulier in. Wij doen ons best om deze binnen 24uur te beantwoorden.

 

Hoe plaats ik een bestelling bij Bohemia?

Het bestelproces is heel simpel! Kies jouw Bohemia item, kies daarna de juiste maat en klik vervolgens op ‘in winkelwagentje’.

Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst. Is je winkelwagentje helemaal naar wens? Klik dan op  ‘ga door naar afrekenen’.

Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald, ontvang je een bevestigingsmail.

 

Betaalmethodes

Ideal, Creditcard, Bankoverschrijving, Mistercash, Bancontant & Klarna achteraf betalen.

 

Verzenden & Retourneren

Wij doen ons uiterste best de bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Zodra wij de bestelling hebben verzonden krijg je bericht van ons.

Het Bohemia pakket heb je dan meestal de volgende dag in huis!

 

Wij verzenden bestellingen vanaf €75,- gratis binnen Nederland.

De verzendkosten binnen Nederland onder de €75,- zijn €6,50.

Komt hiervan een deel retour dan berekenen wij alsnog de verzendkosten.

 

Verzenden buiten Nederland.

Wij verzenden wereldwijd!

Nadat de adresgegevens zijn ingevoerd worden de tarieven automatisch berekend.

Staat jou land er niet bij? Stuur ons dan een berichtje naar info@bohemiastore.nl

 

Retourneren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren en retour te sturen. Je krijgt dan het volledige bedrag teruggestort.

Als de gehele bestelling retour wordt gestuurd, worden de verzendkosten in rekening gebracht.

De kosten van retourneren van je huis naar Bohemia zijn voor eigen rekening.

 

Het product dient in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden.

Het product dient in de originele verpakking opgestuurd te worden na aanmelding van de retour via retour@bohemiastore.nl.

 

Wij streven ernaar de retourzending binnen 3 werkdagen na ontvangst te verwerken.

Terugbetaling wordt na de verwerking voldaan (binnen de wettelijke termijn van 30 dagen).

 

Verzendkosten en aansprakelijkheid van de retourzendingen zijn voor de rekening van de klant.

Klachten & defecten moeten z.s.m. gemeld worden via info@bohemiastore.nl.

 

Uitzonderingen

Haaraccessoires & oorbellen kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd of geruild worden.

Afgeprijsde items kunnen geruild worden voor een tegoedbon.

 

Waar krijg ik geen garantie op?

Steentjes, studs, lurex, kraaltjes, gewassen & gedragen kleding.

 

Heb je nog vragen? Mail ons gerust!

 

Liefs,

Bohemia


Orders & Returns

Returns
Our policy lasts 14 days. If 14 days have gone by since you’ve received your order, unfortunately we can’t offer you a refund.

-Merchandise must be returned within 14 days of receipt.
-Merchandise must be unworn and unwashed.
-Merchandise must have all Bohemia or other brand tags attached.
-Any merchandise marked “Sale” cannot be returned.
-Hair accessories, hats, opened makeup, earrings, underwear and bodysuits cannot be returned.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Refunds (if applicable)
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds (if applicable)
Refunds will be processed within approximately 14 business days after we receive your return.
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
If you’ve done this and you still have not received your refund yet, please contact us at info@bohemiastore.nl

Sale items (if applicable)
Only regular priced items may be refunded, unfortunately sale items cannot be refunded.

Shipping

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you, may vary.

If you are shipping an item you should consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

 
Lots of Love,
 
Bohemia

klantenservice customer service pagina bohemiastore bohemia